Angajamentul nostru pentru dezvoltarea și susținerea comunităților locale, bazat pe 3 piloni de sustenabilitate: educație, comunitate și protecția mediului.
Sustenabilitate

#ResponsabiliÎmpreună pentru Sustenabilitate
+Natura unui MULȚUMESC! - un demers ambițios de colectare selectivă a deșeurilor din 20 de centre comerciale
Începând din noiembrie 2020, Promenada Sibiu a implementat campania „Natura unui MULȚUMESC!”, inițiativă ce are drept scop crearea infrastructurii pentru colectarea selectivă în spațiile comune (galerii comerciale și food court), reducerea plasticului și a risipei alimentare prin transformarea deșeurilor organice din food court în compost.
Succesul campaniei „Natura unui MULȚUMESC!” a primit Premiul GOLD for Best Practices in Community Involvement – Categoria Mediu – Managementul Deșeurilor, distincție oferită de publicația Community Index.
Stații de încărcare pentru mașini electrice – Enel X și Renovatio
În cadrul unui parteneriat cu EnelX, în aprilie 2021, o stație de reîncărcare rapidă pentru automobilele electrice au fost instalate în centrul comercial Promenada Sibiu.
La nivel de grup, parteneriatul dintre EnelX și NEPI Rockcastle presupune instalarea a 11 stații JuicePump și a altor 14 de tip JuicePole, fiecare dintre cele 25 permițând reîncărcarea simultană a două vehicule electrice. Acestea acoperă o distanță de aproximativ 1.000 de kilometri pe drumurile principale din România, urmând a conecta orașe din sudul, centrul și vestul țării.
Prin această inițiativă, Promenada Sibiu încurajează transportul durabil și susținerea economiei verzi din România și are în vedere minimizarea amprentei de carbon pe care o lăsăm asupra mediului înconjurător.
Stațiile de reîncărcare rapidă sunt instalate în centrele comerciale din București, Sibiu, Deva, Râmnicu Vâlcea, Târgu-Mureș, Drobeta-Turnu Severin, Timișoara, Buzău, Galați, Brăila, Târgu-Jiu și Satu Mare.
Educație

#ResponsabiliÎmpreună pentru Educație
+Empty Classroom
Pentru a veni în întâmpinarea lipsei de rechizite și cărți din mediile sociale vulnerabile la început de an școlar 2021, Promenada Sibiu, alături de World Vision România, a lansat Empty Classroom, o campanie națională de strângere de cărți și rechizite noi.
La Promenada Sibiu, clienții ce doreau să doneze cărți (noi sau second-hand) sau rechizite (noi) au fost așteptați pe toată duarata lunii septembrie 2021 în centrul comercial, într-un spațiu amenajat sub forma unei săli de clasă cu bănci și rafturi goale.
Donațiile, preluate de voluntarii World Vision România, au fost trimise către școlile în care studiază peste 5000 de copii din comunitățile vulnerabile din București, Ilfov, Constanța, Ialomița, Satu-Mare, Piatra- Neamţ, Mureş, Sibiu, Brăila, Galaţi, Timiș, Dolj, Gorj, Vâlcea, Cluj.
Rezultate: Rechizite și ghiozdane noi, enciclopedii, seturi de pictură, multe cărți noi dar și second hand au fost donate pentru copiii din mediile vulnerabile. De asemenea, au fost primite haine sa componente electronice (tastaturi) iar, în total, peste 20 de cutii au fost strânse pentru această campanie.
Comunitate

#ResponsabiliÎmpreună pentru Comunitate
+E timpul să dăruim speranță, în parteneriat cu Asociația SUS INIMA
Promenada Sibiu a lansat, pe 2 aprilie 2021, campania ,,E timpul să dăruim speranță”, alăturându-se eforturilor de strângere de fonduri ale Asociației SUS INIMA, pentru sprijinirea persoanelor afectate de cancer. Pe toată perioada celor șase săptămâni de campanie, la cumpărături de minim 100 de lei, Promenada Sibiu a donat pentru aceștia 20 lei către Asociația SUS INIMA Sibiu.
În premieră pentru mall-urile din România, Promenada Sibiu a creat o grădină reală în interiorul centrului comercial, de peste 110 mp, care cuprinde 2 tone de gazon natural, peste 7 tipuri de arbuști ornamentali și peste 10 tipuri de flori roz, în cromatica specială a campaniei ,,E timpul să dăruim speranță”.
Clienții care s-au alăturat campaniei au primit, pe lângă broșa în formă de inimă, flori simbolice pe care au lăsat mesaje pentru bolnavii de cancer și care au fost plantate la propriu în Grădină Faptelor Buneș; aceste flori cu mesaje de încurajare fiind duse casei Sus Inima.
Rezultate: 8000 de euro au fost donați Asociației și, de asemeneam grădina acestora a beneficiat de o renovare și modernizare, căpătând cu totul o nouă imagine. Astfel, dintr-un loc care nu era folosit deloc, grădina a devenit un spațiu multifuncțional în care bolnavii iau parte la ateliere de terapie, evenimente în grup sau pur și simplu se bucură de peisagistica locului; aici fiind plantate flori, arbuști și montate seturi de mobilier de grădina.
Nouă persoane publice, vedete, actori, muzicieni sau oameni de cultură ai Sibiului au ales să se asocieze cu Promenada Sibiu și să promoveze campania for free, transmițând mai departe mesajul de implicare și ajutor.
Banca de Produse pentru Părinți și Copii
„Banca de Produse pentru Părinți și Copii” este o campanie demarată în 2020 de Promenada Sibiu, împreună cu lanțul de drogherii dm și cu Crucea Roșie Română. Inițiativa a venit în ajutorul familiilor vulnerabile, cu alimente greu perisabile și produse de îngrijire personală pentru copii și adulți, achiziționate din dm drogerie markt.