Boutique 17

Boutique 17 este un concept care are ca target principal femeia moderna 30 de ani + . Brandul reprezinta o colectie unica in Romania care imbina elementul fashion traditional cu utilitatea de a purta la orice ocazie haine care se deosebesc prin stil si culoare. Tesaturile sunt in marea lor parte din fibre naturale achizitionate in special de la producatori italieni de renume. Nu in ultimul rand , colectia de genti si accesorii, vine sa completeze intr-un mod fericit o tinuta de exceptie cu care orice doamna devine o persoana de invidiat in cercul de prieteni. La final trebuie sa mentionam un element foarte important . Preturile sunt atat de atractive incat clientilor nu le vine a crede nivelul promotiilor care sunt mereu in magazin.

Skechers

Lider mondial pe segmentul de încălțăminte de zi cu zi și încălțăminte pentru sporturi de performanță, Skechers USA proiectează, dezvoltă și comercializează peste 3.000 de modele pentru bărbați, femei și copii. Succesul Skechers se datorează angajaților săi, calității produselor, varietății ofertei, canalelor de distribuție internaționale, precum și a instrumentelor de marketing multi-channel targetate. Compania oferă două categorii distincte de încățăminte: divizia de pantofi de zi cu zi și încălțăminte pentru sporturi de performanță. Prin licențe, compania oferă și îmbrăcăminte de marcă, accesorii, ochelari, și multe altele. Printre celebritățile girant pentru produsele din colecția lifestyle de la Skechers se numără artista premiată cu platină Camila Cabello, precum și legende ale atletismului: David Ortiz, Tony Romo, Sugar Ray Leonard și Howie Long. Lista de atleți de elită ce reprezintă divizia Skechers Performance cuprinde campionul de maratoane și câștigător al Maratonului Bostonului Meb Keflezighi, alergătorul de elită Ed Cheserek, precum și jucătorii profesioniști de golf Matt Kuchar, Brooke Henderson, Russel Knox, Wesley Bryan, Billy Andrade, Belén Mozo și Colin Montgomerie.

Website: http://www.ro.skechers.com/

Facebook: http://www.facebook.com/SkechersRomania/

Dovani

Magazinul Dovani, prin colectiile prezentate, se adreseaza barbatului matur, preocupat de cariera, dar si de familie, care isi doreste tinute accesibile, masculine, usor de adaptat oricarui moment al zilei si pentru orice eveniment. Pantalonii, camasile, sacourile, puloverele sau tricourile propuse de magazinul Dovani pot fi usor combinate si adaptate oricarui stil vestimentar dorit: casual, smart-casual sau business iar accesoriile alese vor aduce un plus de culoare si originalitate oricarei tinute.

Escudo

Brandul ESCUDO se adreseaza barbatilor de toate varstele si vine in intampinarea barbatului modern cu tinute cu personalitate ce acopera o plaja identificata intre smart casual, office si ocazie.

Magazinul ESCUDO propune diversitatea, fiind un magazin de tip multi brand, ce comercializeaza produse fabricate in Romania, ceea ce ofera o garantie suplimentara a calitatii.

Sofiaman

Povestea Sofiaman, o afacere de familie, a început acum peste 18 ani, în 1996, cu o pijama simplă, din bumbac. De atunci, au fost realizate peste 4 milioane de produse, Sofiaman devenind cel mai mare producător de îmbrăcăminte de noapte şi de casă din România. Cu 8 magazine în toată ţara şi peste 300 de distribuitori naţionali, brandul oferă produse pentru adulţi, atât femei, cât şi pentru bărbaţi, dar şi pentru copii şi bebeluşi. Filozofia Sofiaman pune accentul pe calitate, confort, tendinţe, şi inovaţie, valori care inspiră fiecare colecţie. Tocmai aceste principii simple au clădit o afacere de familie de succes, fiind păstrate de-a lungul timpului în fiecare etapă a evoluţie companiei, de la prima pijama creată, la primul magazin deschis şi până la colaborări cu cei mai mari retaileri din ţară. Astfel, în fiecare sezon, o echipă de designeri specializaţi pe câte un segment de produs, împreună cu peste 150 de angajaţi, lucrează pentru a dezvolta peste 300 modele în concordanţă cu misiunea Sofiaman. Dorim să oferim o experienţă de cumpărături gândită astfel încât să vină în întâmpinarea dorinţelor şi nevoilor clienţilor noştri. În magazinele Sofiaman găseşti pijamale şi ţinute de interior din fibre naturale de bumbac, plăcute la atingere, completate uneori de modal şi vâscoză şi lenjerie intimă confortabilă.

Website: http://www.sofiaman.ro/

Colin’s

COLIN’S ROMANIA este parte a EROGLU HOLDING SA, companie producătoare de textile și articole de îmbrăcăminte .

Astăzi, produsele COLIN’S sunt prezente în peste 670 de magazine din 38 de țări ale lumii.

În anul 2011 reprezentanța COLIN’S intră pe piața din România. În prezent avem 29 de magazine în România, din care 12 magazine în București și 17 în țară, în orașele: Craiova, Cluj, Constanța, Iași, Brașov, Bacău, Galați, Pitești, Ploiești (2 magazine), Suceava, Sibiu, Târgu Mureș, Timișoara , Baia Mare, Arad și Târgoviște.

De peste 23 de ani COLIN’S continuă să-și încânte clienții cu o varietate de colecții în tendință, jeanșii fiind elementul definitoriu.

Facebook: https://www.facebook.com/Colins.Romania/

Instagram: https://www.instagram.com/colins_romania/

Website: colins.com

Lee Cooper & Timeout

Lee Cooper

Lee Cooper este încă din anul 1908 un brand popular în lumea modei și, în special, în cea a denimului autentic. Compania britanică a fost înființată în zona East End a Londrei, de Morris Cooper, și a ajuns, la nivel global, să fie un pionier al vestimentației casual, perfectă pentru activități cotidiene, dar și un pionier al denimului de calitate, cu care se identifica de mai bine de 100 de ani.

Datorită acestei pasiuni pentru denim și a dorinței de a fi fidel calității, brandul Lee Cooper a ajuns să fie recunoscut la nivel mondial și să aibă 40 de parteneri de vânzări în peste 100 de țări. Lee Cooper are peste 4000 de magazine, mai mult de 500 dintre acestea fiind magazine proprii, iar succesul de care se bucură este din ce în ce mai mare, cu fiecare an care trece compania anunțând profit în creștere.

Și, chiar dacă piesele colecțiilor sale sunt perfect ancorate în prezent, Lee Cooper nu uită în niciun an de cei trei piloni pe care și-a construit identitatea: spiritul britanic, cultură muncii și muzică, oferind publicului sau haine care le combină perfect pe toate cele trei.

Timeout

Credem cu tărie că un brand vestimentar nu ar trebui purtat ca un simbol al statutului social. Considerăm că un brand autentic ar trebui să fie un sinonim al hainelor confortabile şi excepţionale, un brand optimist, total dedicat inovaţiei şi explorării unor noi stiluri. Cu alte cuvinte, am creat brandul TIMEOUT pentru cei care sunt gata să îşi trăiască viaţă la maxim, înconjuraţi de prieteni, scufundaţi în dragoste şi fericire, care nu tolerează discriminarea, şi care nu vor să piardă nicio clipă fiind egoişti.

De îndată ce am realizat că ideile ce stau la bază TIMEOUT şi primele colecţii câştigă recunoaştere printre ingenioşii modei cu filozofii de viaţă asemănătoare, am traversat îndrăzneţi oceanul şi am introdus brandul TIMEOUT multor ţări europene încă din 1995.

Încă adept al ideilor fondatoare, TIMEOUT a devenit o familie globală în creştere, de designeri şi personal prietenos din toate colţurile lumii, uniţi prin dăruirea comună şi nerezervată către filozofia FEEL ALIVE.