Căutăm coleg pentru poziția de Responsabil Tehnic și Operațional la Promenada Sibiu. Dacă te potrivești profilului și îți dorești să te dezvolți profesional, așteptăm CV-ul tău pe adresele andrei.teslici@nepirockcastle.com și alexandra.cristian@nepirockcastle.com
Experiență
- Studii superioare, de preferat în domeniul economic sau tehnic;
- Experiență anterioară de minimum 2 ani, de preferat într-un domeniu similar.
Abilități & atitudine
- Comunicare pozitivă & asertivă în discuții cu interlocutori diferiți;
- Adaptarea stilului de comunicare în funcție de partenerul de discuție;
- Foarte bune abilități de negociere atât cu clienți interni, cât și externi;
- Abilități foarte bune de planificare și organizare a propriei activități;
- Nivel crescut de responsabilitate și atenție în întocmirea și gestionarea documentelor necesare activității desfășurate;
- Abilități de gestionare eficientă a resurselor alocate și orientare spre creșterea profitabilității;
- Ambiție și curiozitatea de a învața lucruri noi într-un mediu de lucru dinamic și complex;
- Atitudine pozitivă, proactivă și orientată spre găsirea de soluții creative în situații variate;
- Asumarea responsabilității pentru sarcinile alocate și rezultatele obținute;
- Engleză – nivel mediu;
- MS Office – nivel mediu.
Descrierea jobului
- Menținerea unei bune relații cu furnizorii;
- Gestionare facturi (intrare, înregistrare facturi, înregistrare în JobRouter, urmărire efectuare plăti);
- Gestionare contracte – redactare contracte, acte adiționale, notificări, urmărire date expirare contracte, etc.;
- Derulare achiziții pe zona Tehnic-Operațională – identificare potențiali furnizori, transmitere caiete de sarcini, selecție furnizori, negociere contracte, urmărire implementare contract;
- Operațiuni de înregistrare a achizițiilor în programul intern cu respectarea procedurilor interne;
- Păstrarea unei bune relații cu chiriașii centrului comercial;
- Pregătire/verificarea check-listurilor clădirii și ale chiriașilor. Verificarea implementării checklisturilor obligatorii;
- Verificări în teren pe parte Tehnic-Operațională și raportarea problemelor către firmele colaboratoare sau către manager;
- Păstrarea unei bune legături cu departamentul tehnic-operațional din headquarter;
- Bună funcționare a clădirii din punct de vedere tehnic-operaționale, conform legislației în vigoare și conform standardelor interne;
- Coordonarea echipelor de curățenie, pază, pompieri, mentenanță, etc., în vederea asigurării respectării cerințele contractuale;
- Identificarea de noi metodode de îmbunătățire a activității tehnic-operaționale din centrele comerciale și urmărirea implementării acestora.